piątek, 1 lutego 2013

CardMapka#23

Hej Hej hop hop! Dzisiaj mój publikacyjny debiut :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba!
Jako dzisiejsze wyzwanie przygotowałam dla Was odrobinę prywaty z życia!
Mapka powstała na bazie zaproszeń, które zaprojektowałam  na bardzo ważne wydarzenie, które w moim życiu ma się wydarzyć już we wrześniu:


Poniżej prezentuję jak z mapką poradziła sobie załoga Scrap-Map:

Na początek Viva:


Antilight:

Agnieszka:

Fasolka:

Ola:

i moje (Mira) zaproszenia ślubne:

Mam nadzieję, że i Was zainspiruje do kreatywności! I nie zapomnijcie się z nami podzielić tym faktem!
Buziaki!

4 komentarze:

  1. mapka bardzo oryginalna, a prace zespołu są niesamowite! wszystkie rewelacyjne :) lecą swoją wersję tworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mapka ciekawa i nieprzeładowana, prace świetne zwłaszcza urzekła mnie serowa i LOVE kwintesencja w prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ostatni dzwonek ale zdazylam:)

    OdpowiedzUsuń

dziekujemy :)