piątek, 15 czerwca 2012

ScrapMapka#7

Pogoda się poprawia w końcu, to i nastrój lepszy trochę i energii przybywa - gotowi więc na kolejną mapkę?? Mam nadzieję, że tak :-)!
Zapraszam dzisiaj na mapkę scrapową:


ScrapMapka#7:


I przyznam szczerze, że bardzo podobają mi się interpretacje do niej, jakie powstały w naszym zespole... 

gościnnie Ulietta:

Huma:

Ola:

Noomiy:

MagdaM:

Kasia-Worqshop:

i ja, czyli Viva:


Mam nadzieję, że chociaż trochę Was zainspirowałyśmy naszymi interpretacjami i chętnie przyłączycie się do zabawy z nami! Na Wasze prace czekamy równe dwa tygodnie, czyli do 29.06.2012 do godz. 11:59 :-).

PS. W prawym pasku bocznym szybkie "skróty" do wciąż trwających wyzwań :-D.


2 komentarze:

  1. Chciałam zauważyć tylko, że kliknięcie na obrazek ScrapMap#7 na bocznym pasku przenosi do scrap mapki nr 6, a nie 7.

    OdpowiedzUsuń
  2. A teraz pojawia się komunikat "Strona szukana przez ciebie na tym blogu nie istnieje". Złośliwość rzeczy martwych? ;)

    OdpowiedzUsuń

dziekujemy :)